nuffnang ads

Monday 30 May 2011

KINI BERMULA

assalammualaikum...

Alhamdulillah, akhirnya tercapai juga impian untuk memiliki perniagaan sendiri. oh ya, firstly, our business di pelopori oleh 3 orang. (muhammad zamir bin selamat - Z) (Nurul Aida bt selamat - A) & (Khairul Fhami che mat - F) maka dengan itu wujudlah (ZAF) sebagai nama syarikat merangkap brand untuk product2 kami nanti. untuk makluman, blog ini kami cipta adalah untuk kami berkongsi suka duka perjalanan kami bersama ZAF.CO...kami ingin sama2 berkongsi dari saat ini(kami bermula) hingga selama mana ALLAH izinkan kami bertahan didalam perniagaan ini (harapannya sampai bila2 lah...)



kami mempunyai impian besar agar suatu hari nanti kami mampu memiliki satu jenama yg seriring dengan jenama2 terkemuka. kami sedar perjalanan itu sangat jauh lagi..namun jika tidak bermula dari sekarang, mungkin sampai bila2 pun tak akan tercapai impian itu. bak kata pepatah 'kalau tidak dipecahkan ruyung, mana kan dapat sagu nya'...betul kan??

pembuka kata ini, sekadar ingin menyatakan isi hati...insyaALLAH setiap langkah kami, suka duka, akan kami kongsi kan bersama. doakan kejayaan kami.

peace! assalamualaikum... :)

No comments:

Post a Comment